Maciej Stuhr w akcji Przyczłapka do kurczałki

„jak sprzedać nic”

Poniżej przedstawiamy nagranie realizowane w ramach niebywałego konkursu film reklamowy „Jak sprzedać nic? Czyli reklama przyczłapki do kurczałki”. Uczestnicy zmierzyli się z niebanalnym zadaniem – stworzenia projektu reklamy przyczłapki do kurczałki. Co to takiego? Nie wiadomo. Przyczłapka do kurczałki nie istnieje. I właśnie na tym polega wyzwanie! Wśród przyczłapkowców poza Maciejem Stuhrem są także Rafał Tito, Maciej Zakościelny czy Jasiek Mela. Zobaczcie jak nasz doskonały aktor poradził sobie z czymś czego nie ma 🙂

Miejsce realizacji: Warszawa
Technika zdjęciowa: Sony HDV
Ilość kamer: 1
Udźwiękowienie: mikroporty Sennheiser
Montaż: Stacja montażowa Sony Vegas Pro
Format kompresji: mpeg4

 

film reklamowy